太古城祈福天燈

太古城新年期間
大堂掛滿
寫上祝福字句的燈
燃亮的燈金黃色
很是壯觀
也很漂亮

燈上的
祝愿字句
我在此送給大家
祝新春大吉
諸事順利



















38 則留言:

  1. 要擔高個頭睇都幾辛苦。

    回覆刪除
  2. 原來是在太古城。我以為是台灣的花燈會

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!若果行過不妨去睇下,展覽至本月廿二日

      刪除
  3. 見到「成家立業」就想起以前好似是叫「成家立室」,時代不同畢竟連祝頌語也變了……
    成家立室當然不及成業好,因為讀快啲便好似是「成家垃圾」,哈…哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「成家立業」其實以前都有呢個說法。

      刪除
  4. 開心萬事得❤・。゚♥又一天喇喂
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♡.•ღ
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ──────────────╚═╝•*◇Zzz

    回覆刪除
  5. 好美,若能真的看到天上佈滿天燈當然美,想想最近也要到台灣才有機會呢/

    回覆刪除
  6. 幾好喎.. 有意義.. 又冇點火危險.. ^^

    回覆刪除
  7. 燈.燈.燈..燈...!
    舉頭要乜有乜. 任君選擇.

    回覆刪除
  8. 過年前,和外國D親友經過,仲可以親手寫上祝福語,利用電腦技術在大銀幕放天燈,我D親友玩得好開心呀!

    回覆刪除
  9. 金光閃閃夭燈,好搶眼。有新年氣氛。

    回覆刪除
  10. 個佈置...我反而諗起正月十五,元宵節就黎。

    回覆刪除
  11. 睇完後,個頭會唔會好攰呀?哈!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...