鯉魚門村


從山上下到
鯉魚門村


經過創意館
沒時間入內參觀
市希望可以再來





有茶粿賣


港英時代的郵筒
是英女皇阿爺時代已存在
是古董呢


中午時段
海鮮酒家比較冷清






行出海鮮街


海濱公園


 旁邊的食店


大牌坊


海傍風景


鯉魚門的全景







我們要在此乘船到西灣河


從三家村碼頭
每半小時一班船過西灣河
我們下一個目的地

[海防博物館]





32 則留言:

  1. 好彩個郵筒仲未俾人遮住

    回覆刪除
  2. 其實都好多年無入去囉,原來變靚咗咁多.

    回覆刪除
  3. 你都冇行入去睇奇石同埋睇天后古廟呀?

    回覆刪除
  4. 我對鯉魚門及三家村已十分摸糊了,畢竟廿多年都沒有去過,似乎現在好似跟以前完全不一樣,而你的行程十分緊密喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿幾年乜都變曬啦,我當天由朝行到黃昏.

      刪除
  5. 港英時代的郵筒實際上我覺得好靚

    回覆刪除
  6. 我細細個都經常同家人或親戚朋友們去鯉魚門村食海鮮架,想起都好耐冇去,好懷念

    回覆刪除
  7. 個郵筒~~家下真係冇乜地方搵到呢個郵筒呢~!

    回覆刪除
  8. 鯉魚門食海鮮吾錯, 不過吾便宣。

    回覆刪除
  9. 你地成日GE行程好「密鑼緊鼓」呀,仲上山下海TIM。=P

    回覆刪除
  10. 鯉魚門我有時都去,果度食海鮮好貴呀

    回覆刪除
  11. 現在去鯉魚門,交通很方便,週圍多了很多屋苑,

    回覆刪除
  12. 我未去過鯉魚門,環境唔錯

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材