甜餐包



天氣驟降
感覺好凍
包包是早前做的
咁凍都係用麵包機算啦







鬆軟香甜



材料

筋粉    250g
糖        54g
亁酵母     4g
牛油    20g(我用植物油)
暖水   85g
牛奶   28g(我用豆奶)
蛋液   30g
包面材料
蛋液少許
做法
1)將所有材料搓勻,搓至光滑不黏手。
2)搓好麵糰放在盆中,用保鮮紙包著(保鮮紙抹上乾粉)
3)發醇約30分鐘,取出用手拍打放氣,摺起再發酵30分鐘,取出造型。
4)發酵至大一倍,塗上蛋液,放入預熱200度焗爐,焗12至15分鐘便可(要留意各人爐火不同,小心焗燶)
食譜參考邱勇靈師傅[香港麵包]




38 則留言:

  1. EE,好有心機好想食,唔客氣食番個先.

    回覆刪除
  2. 包包個面焗得靚,啡得黎唔燶。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得係,加上我架雜嘜機真係麻麻.

      刪除
  4. 唔知點解…我做飽時時都唔得,真係冇心機去做,但看到你做得咁靚,心郁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇完你個blog就即刻整,啲飽起唔得晒,都可以食得嘅!
      遲啲擺去fb請你指教下。

      刪除
  5. 而家睇到EE的甜餐包,好想食,我仲未食早餐呀,可唔可以分一個俾我呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜咁晏都未食早餐呀?好彩還有一個..

      刪除
  6. 我正想要呢個食譜 Thanks

    回覆刪除
  7. 真係靚仔到爆~(๑´ڡ`๑)

    回覆刪除
  8. 外型同街外面包店不遑多讓!

    回覆刪除
  9. 我屋企冇機,依家仲係手搓麵包,仲未諗掂買唔買機好呢

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐