西洋菜腰果素湯


天氣又凍又乾燥
真要多喝點清潤湯水
前院有機西洋菜
非常鮮嫩又乾淨
見到一定買
上次用馬蹄栗子煲
今次將材料略改
只用紅蘿蔔+腰果
味道又完全不同
味道就像
下了肉的湯差不多
大家不妨試試
用腰果煲個素西洋湯








27 則留言:

  1. 我有一包腰果,請問㷛完湯腰果有冇味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 腰果煲完係冇乜味,但仍然可以食.

      刪除
  2. 用腰果煲素湯真係好好味!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我三人飲,大100克,你可以試下先,若果喜歡下次可落多少少.

      刪除
  4. 我今日都有煲老火湯,好耐冇飲喇

    回覆刪除
  5. 日日有新意,但此新意卻不同彼生意啊,嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 腰果是素湯的必備材料,好香,好似肉味

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意飲腰果湯 , 但未試過煲西洋菜 .

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食