周打蜆意粉


有人
喜歡行超市
愛買罐頭
買左返來
唔食好浪費
都好
懶懒地
就做個方便餐
煮熱個湯
將已經
用水煮好的意粉
加入拌勻便可
加上車厘茄
雪櫃有蔥
又加埋落去
有紅有綠
增添色彩



此人喜歡呢隻罐頭







52 則留言:

  1. 煮法好方便
    效果似大廚手勢

    回覆刪除
  2. 我細個家人都喜歡罐頭湯煮意粉架, 方便啊! ^^

    回覆刪除
  3. 我家都鐘意呢種罐頭湯,但近排很難在我嗰區嘅超市買到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是嗎?惠康有喎!
      小月,為何我入唔到你個blog.

      刪除
  4. 我知有茶餐廳的早餐粉麵湯底也加了罐頭雞湯,所以好飲時又方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實罐頭雞湯對茶餐室都係重皮㗎~

      刪除
  5. 我都鐘意用罐頭湯煮意粉架!

    回覆刪除
  6. 有d罐頭久唔久又想食,煮意粉好味道.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我老伴都好鍾意,我覺得都幾好味!

      刪除
  8. 蜆意粉我都鍾意食的,外邊都會叫,係有時食完好似唔會好飽肚咁。

    回覆刪除
  9. 我都鐘意做罐頭湯做意粉醬,方便又好食,係放工返屋企煮飯的好幫手

    回覆刪除
  10. E罐湯煮意粉好味, 比九分, 如加埋鮮蝦,藍青口, 比十分.

    回覆刪除
  11. 我都鍾意你用嗰隻罐頭湯。

    回覆刪除
  12. 賣相靚靚 , 簡單快捷 " 正 "

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...