LIS Café (南區海景酒店) 自助餐

星期一
南灣海景酒店
LIS Café 自助餐



今期主題
秋日滋味
[蟹逅型南]
2位成人
另第三位免費


沙律





蟹做主題
當然少不了長腳蟹
長腳蟹都頗新鮮
而咸味也適中


蝦大隻而鮮甜


青口尚可
蜆就麻麻
煮得過火"好靱"


紅燒燉肉
好味又炆得好腍


番茄茸地中海羔蟹
蟹拑多肉鮮味


九層塔泰式咖哩蟹
我試了一件
接受不了九層塔的味道


牛肉


炆三文魚


燒排骨
洋蔥圈


黑松露釀蟹殻
呢個味道很清新


素菜丶豬頸肉


粉麵,魚生及壽司


青莱+兩隻雞翼尖


薑蔥蟹




糖醋骨
好好味


原來有大閘蟹
因為放在蒸籠內
在煮粉麵的位置
後來侍應特意提醒
我吃了一隻
覺得好味
再多吃了一隻


可能是吃蟹
薑茶任飲
好夠"薑"
我喝了三杯


甜品種類



可惜我對
忌廉奶類全不感興趣



冷盤


生果


我吃了
蛋散好鬆化
最好吃是小小的紅豆餅


雖然我們吃的不多
大致對這一餐都很滿意
難得一位好識食的朋友
也覺得不錯
優惠後約$300元一位
都算抵食

這餐廳
地方寬敞
坐得舒適
美中不足
就是燈光太暗



時段:晚餐
供應時間:18:30-21:30
價錢:星期一至四 成人$438 小童 $228
星期五至日 成人$468 小童 $238

*另設加一服務費
主題:秋日滋味「「蟹逅型南」自助晚餐

今期優惠
兩位送另一位免費
滙豐咭六折
優惠主題
每隔一段時間不同
大家訂位要問清楚

地址: 香港仔黃竹坑道55號南灣海景酒店 P3 (正門入口於塘邊徑)
電話:3968 8833





38 則留言:

  1. ✫。。゚好友✬*☾º♦瞓覺喇喂✫☁° 晚安★º°¨⊹晚晚甜夢安睡
     *∧_∧ º。
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ∵❉∴。・゚゚・✾ ೋ¤。✱*・Zzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超喜歡吃蛋散咁鬆化

      刪除
    2. 晚晚甜夢安睡..蛋散真係好鬆化,好吃呀!

      刪除
  2. 蟹逅型南>>呢個食字, 我唔明解

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹逅食邂逅,型南食型男,這間酒店在南區,自助餐主題"蟹",其實都有小小夾帶硬來,勝在順口囉.

      刪除
  3. 一次過食到不同煮法嘅蟹,唔錯喎

    回覆刪除
  4. 越睇越覺得好正……
    咁我都同你蟹(hi) 一聲啦!

    回覆刪除
  5. 第三個人免費,咁三個人就是200位,好抵食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇錯啦,係優惠後約三佰蚊一位呀!

      刪除
  6. 都好豐富喎,愛蟹就最啱呀!

    回覆刪除
  7. 都好豐富喎,愛蟹就最啱呀!

    回覆刪除
  8. 咁!環境、格局、食物同質素都吾錯,重有折真係相當吾錯

    回覆刪除
  9. 呢間響我公司附近, 如果同老細食都會黎呢度lunch,我都中意個環境, 唔太多人無咁迫, 不過夜晚就未黎過, dinner都幾吸引喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢間真係無咁迫.晚餐質素唔錯.

      刪除
  10. 一次過食咁多種蟹,美味!豐富!

    回覆刪除
  11. 個侍應服務又真係幾週到呀,識得提下d客。

    回覆刪除
  12. 得閒去食吓自助餐, 鍾意食咩就食咩, 幾開心架~~~

    回覆刪除
  13. 好似幾好味咁!~~EE 去到咁遠搵食

    回覆刪除
  14. 有咁多蟹同大閘蟹食,抵番晒 XXD

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便