蘑菇車厘茄意粉



蘑菇車厘茄意粉

宅男廚房出動
簡簡單單的意粉餐


他喜歡做白汁意粉
可惜
媽媽不愛
其實
這個做出來也不錯呢




偷影架
別張揚



說回
壞了的手寫板
換電的螺絲開不到
還在保養期內
(其實只是用了幾個月)
預約
拿回蘋果維修部
但仍是開不到
結論是電芯質素欠佳
漏出溶液影響
(其實阿仔都係咁講)
職員說酌情處理
換一部新的給我
提我以後要用好啲嘅電芯
蘋果服務
總算沒令人失望
又有新的用








40 則留言:

  1. 太不明白為何要用好的電芯,這不是連機的嗎?
    你公子煮的意粉很好喎!
    祝EE闔家中秋節快樂!

    回覆刪除
  2. 原來你用這個pad,我覺得唔好用,依家用英文拼音。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得麻麻,我打字好慢,所以還是用手寫版快捷.

      刪除
  3. 唔係宅男廚房,係型男廚房呀

    回覆刪除
  4. 哈哈,大魔怪都鐘意食白汁架!

    回覆刪除
  5. 我估,你個囝囝都唔算宅男啦^_^

    中秋節快樂。

    回覆刪除
  6. 懂煮食的男性一般受女性歡迎,囝囝應該與宅男無緣。

    回覆刪除
  7. 祝 EE 一家中秋節愉快,人月兩團圓。

    回覆刪除
  8. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六
    - ҈ -•*¨¤齊齊❉*´¨⊹開心萬事得 ೋ✱。Ѽ
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥
    ┃┗┛ a Ρpy⊹中秋節
    ┃┏┓┃❥・゚♡
    ┗┛┗┛❤*¨`*•❣ღ
      *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

    回覆刪除
  9. 個仔好幫得手, 祝你們中秋節快樂!

    回覆刪除
  10. EE:中秋節快樂!人月兩雙圓。

    回覆刪除
  11. 亞仔係廚男、受歡迎嫁、而家d港女大多不懂㕑藝。

    回覆刪除
  12. 宅男入廚, EE又可享受天倫之樂, 又有可口美食.....!

    回覆刪除
  13. 囝囝好高大呀!廚藝一定有 EE真傳

    回覆刪除
  14. 你仔好叻~會煮嘢食~我老公乜都唔識做~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你老公有你咁叻做老婆,除左賺錢,其他真係乜都使做.

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃