素午餐飯盒


阿仔話
吃厭了茶餐廳飯菜
想自備午餐

要做些
適合自挽飯盒素菜
又要費點心思

冰箱
還有些少麵筋
晚飯時
做個甜酸齋
加上三色彩椒



另煮
一碟雲耳勝瓜
留起部分
每樣
做午餐飯盒



咁又係嘅
茶餐廳素食
濃濃的獻汁
天天吃真的受不了
自家煮的
雖然求其
始終
適合自家口味




28 則留言:

  1. 在外面要搵素食來食晏,真的不易呀!__

    回覆刪除
  2. 這個午餐盒好豐富啊, 遲D我個仔返學, 我都想整午餐盒俾佢呢!

    回覆刪除
  3. 茶餐廳素食冇乜益,又多油

    回覆刪除
  4. 跟你講下笑,你真係24孝老母喔!哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔算,我俾隔夜餸佢食,我老媽以前早上起床煮俾我帶飯架~

      刪除
  5. 大老爺都係自己帶午餐

    回覆刪除
  6. 自己帶飯盒,真係健康過出街食呀!

    回覆刪除
  7. 自備午餐,媽媽真係好 <3 !

    回覆刪除
  8. 素菜做飯盒比較要花心思D

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落