聰嫂甜品


食完下午茶
意猶未盡量
要行過隔壁商場
食甜品
聰嫂私房甜品

薑汁茘枝果凍
$25元
我試左小小
幾夠薑
我下次要食呢款




榴蓮黑糯米
$30元
榴蓮蓉+榴蓮雪糕
好香榴蓮味
黑糯米有
少少彈牙
相當唔錯



芝麻糊$18元
好滑而有香味


加四粒湯圓$6元
比較其他新派甜品
聰嫂價錢合理好多
而出品水準都幾穩定


聰嫂甜品
共有三間
有兩間在將軍澳
一間在銅鑼灣

我今次幫襯呢間

將軍澳運亨路1號新都城第一期地下





36 則留言:

  1. 這裡真材實料,聰嫂嘅龍眼冰都好好味架~

    回覆刪除
  2. ♥*¨❣快樂時間過得好快又係時候講❥。゚ღ❤・゚゚♡
    ☁*´¨☾*¤好友❉*´¨◇甜夢✬•*¨♦晚安- ҈ -•*☆。゚★*

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳳,◇甜夢✬•*¨♦晚安- ҈ -•*☆。゚★*

      刪除
  3. 而家食甜品, 其實唔平, 分分鐘貴過食飯呀, 哈....

    回覆刪除
  4. 甜品舖一定要真材實料,否則就難以生存,皆因人人怕肥、怕……

    回覆刪除
  5. 我從未試過,,,,下次試吓先!

    回覆刪除
  6. 薑汁果凍幾新穎, 有機會都想試吓~~~

    回覆刪除
  7. 榴槤唔啱我 , 芝麻糊就啱晒我

    回覆刪除
  8. 聰嫂我食過,日間好啲,晚間去超多人

    回覆刪除
  9. 價錢都算合理呀,好似同滿記果d差不多。

    回覆刪除
  10. 薑汁茘枝果凍
    相信我會選擇這款

    回覆刪除
  11. 好想試下呢款薑汁茘枝果凍 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐