素湯+甜品



家中有札菜亁
是別人送的
也是她自家曬的
非常有菜香
加個紅蘿蔔
兩粒無花果
兩片生薑
手多多加左幾隻冬菇
煲出來也相當好味





天氣開始熱

在九龍城
一間老牌豆品店
買左一塊涼粉
爽口
味道也是不錯
店員叫我放心吃
涼粉雖然並非佢地做
來貨工埸
係香港
有牌架
其實有牌就係咪一定信得過呢!!




用切割器
將涼粉
切成條狀
再加上西瓜
吃起來
另有一番風味







30 則留言:

  1. 她自家曬的菜亁送給EE...一定非常有菜香
    ✬・゚♦好姊妹★*✫又係時間瞓覺豬*✫☾.•早唞喇喂*¨☁

    回覆刪除
  2. 我細個食涼粉又係伴西瓜呢! ^^

    回覆刪除
  3. 涼粉西瓜夏天真係好啱胃口.

    回覆刪除
  4. 菜乾湯好飲呢,自家曬就更加香

    回覆刪除
  5. 涼粉我都通常都係切一粒粒 , 切條未試過呀 ~~~ 加埋西瓜已經透心涼呢

    回覆刪除
  6. 涼粉切一粒粒食過,一條條未試過喎,應該各有各口感。

    回覆刪除
  7. 以前我老媽唔俾食涼粉, 話污糟架

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前話整涼粉用腳踩嘛,而家有機器整啦.

      刪除
  8. 涼粉好吸引~不過我個肚好衰~成親都柯架~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐