布拉格

布拉格
是捷克的首都
也是捷克最大的城市
城市景點眾多
是熱門旅遊地方

布拉格
城堡教堂













賣紀念品的地方
人山人海




著名查理士橋





舊城區






天文鐘





城內不少美麗建築物











布拉格
每年夏夭
都會演出這個
有關莫札特的歌劇






晚上去看歌劇


美女盛裝出席



見識過
雖然聽不懂
但都不得悶
不過
我們因為太累
都沒等散場
便離開了
。。。
布拉格
真是個美麗的城市
浮光掠影
匆匆一遊
真希望有機會再遊



35 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地行程特別要入OPERA HOUSE架,算是見識過啦

      刪除
  2. 布拉格應該係捷克首都喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 布拉格的確是捷克首都,係我寫錯左,多謝你提示。

      刪除
  3. 我好多好多年前去過咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 仲試過一日俾人查左三次車飛, 唔通我個樣似賊

      刪除
    2. 布拉格值得再去。
      Ah Mo一日俾人查左三次車飛,又會咁o岩架,你應該要買六合彩。

      刪除
  4. 不久前去完,依家仲記得!真係時時都咁多人

    回覆刪除
  5. 我同你一樣去睇呢啲鬼佬大戲,亦只看了兩場因悶而提早離開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔識聽咋,其實都唔算好悶

      刪除
  6. 布拉格真係一個美麗城市

    回覆刪除
  7. 一個美麗城市~~有機會真係要去見識下呢~!

    回覆刪除
  8. 嘩 ... 真係一個美麗的城市

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 唔係,我地自已組團去架,行程自訂

      刪除
  10. 嘩!很想到這兒去看ㄧ次歌劇啊!

    回覆刪除
  11. 去過布拉格一次, 真係好靚呢, 建築物好特別.

    回覆刪除
  12. 歐洲的天空真係又藍又靚....!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,除了下雨,歐洲的天空真係又藍又靚!

      刪除
  13. 天氣好好,每張相都好靚

    回覆刪除
  14. 嘩!張張相都可以做明信片

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐