斑塊煮蘿蔔


食左
粟米斑塊
今次
用蘿蔔煮


做法
要先將斑塊
用些少生抽、略醃
然後用油略盛起
。。
用清水加一片薑
將蘿蔔煮腍
然後將斑塊回鑊加蔥兜一
下鹽調味
再用少許生抽、、豆粉
做個薄獻便可
味道都唔錯架
。。
蘿蔔好快就過造
喜歡食就快手啦




29 則留言:

  1. 係呀!蘿蔔好快就過造,我都要趁有食

    回覆刪除
  2. 我呢邊蘿蔔已過造了,想食,第二年啦…哈哈!

    回覆刪除
  3. 清清地食得多都唔會肥囉.

    回覆刪除
  4. 蘿蔔清甜好味,煮魚都係好配搭!

    回覆刪除
  5. 魚同蘿蔔都甜, 好好餸飯!

    回覆刪除
  6. EE,睇你之前個篇,呢d真係石班柳。唔同茶餐廳入面果d「粟米班腩」。不過,出面幾十蚊一個餐,都預左唔係真正石班喇。^_^

    回覆刪除
  7. 真係要襯過造之前食多次先

    回覆刪除
  8. 我最近都成日買白蘿蔔煮呢 ^^

    回覆刪除
  9. 今晚我用蘿蔔煮粉𢇁蝦米。

    回覆刪除
  10. 呢個好味, 送飯一流, 可惜我唔食魚

    回覆刪除
  11. 我冰箱儲有一個蘿蔔,沒有斑塊,用魚柳配煮又如何?

    回覆刪除
  12. 白蘿蔔我都鍾意食~不過家下唔敢食得多~今年蘿蔔糕都唔敢食呀!~下年先食~!

    回覆刪除
  13. 白蘿蔔真係好索味,次次我都係食晒D蘿蔔先!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐