細麟魚兩食


呢種細鱗係海魚
有好多品種
我買呢尾
應該幾大條
魚檔切開來賣
我買左一塊
$40蚊
太大塊分兩餐
第一餐
襯新鮮
一於清蒸



第二餐
煮番茄


呢種魚
因為魚味比較淡
所以清蒸味道普通
反而用番茄煮
就好好味



42 則留言:

  1. 睇個魚身ge闊度,條魚應該都唔細條。

    番茄煮魚,又諗起好耐冇食過ge紅衫...

    回覆刪除
  2. 食魚....我岩 !
    一餐幫妳食晒佢 !!

    回覆刪除
  3. 淡味魚可有很多整法,但大前題最好是少骨。
    而你兩種做法我都會給你掃清,因我喜歡吃魚!

    回覆刪除
  4. 細鱗都好大喎, 要分幾餐食, 成條蒸都幾滑嘅!

    回覆刪除
  5. 這種魚大大條 , 我諗少細骨啱哂我口味呀 !

    回覆刪除
  6. 我喜愛用蕃茄煮個味多D ^^

    回覆刪除
  7. 兩種食法我都中意, 只要係魚我都愛!

    回覆刪除
  8. 我食過啲細鱗都係細細條, 未見過大條喎, 但我都係食過好少次啫.

    回覆刪除
  9. 如果是游水魚,價錢吾平架。

    回覆刪除
  10. 用咗用番茄煮~咁樣好好送飯喎!~

    回覆刪除
  11. 抵喎!可以分兩餐,即係20蚊餐

    回覆刪除
  12. 這種魚是否有細size呢? 記得好似食過細條的。

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐