蓬瀛僊館


新春期間
到[蓬瀛僊館]吃齋
從粉嶺火車站
過天橋再過隧道
終於到達
再拾級而上







好多善信
香求神問卜


大殿側門
我記得好多好多年前
曾在此門拍過照


行到齋菜部


好旺場
因為我們遲到
大伙人已經
吃得七七八八
最熱辣辣
白飯
而且任裝
所以覺得白最好味
每位百幾元
不算平呢




呢座就是齋菜部
外型古色古香


食飽周圍行下


參觀"太歲殿"
太多人來拜太歲
所以只好在門口上香
要排隊


有齊六十位太歲
每位代表一個年份
我又八下自已的年份
屬於那個太歲



蓬瀛僊館
越建越大
向山上擴大骨灰龕
真係豬籠入水



蓬瀛僊館
服務多元化​
除了可求神​問​卜
替人消災解難​之外​​​
又可安放​​​先人靈位​服務
更​有供應吃​​​​​​​​​的地方
真係照顧周到
此處更是​​交通​​​​​​​​方便
難怪香火鼎盛​​​​​​​​​



32 則留言:

  1. EE遲到
    百多元吃白粥白飯
    真係唔算平

    回覆刪除
    回覆
    1. 也有吃其他,只是不愛凍了的齋菜

      刪除
  2. 蓬瀛仙館誌離我家只有十分鐘路程啊!

    回覆刪除
  3. 而家食齋菜一d都唔平呀!

    回覆刪除
  4. 還未去過呢! 謝謝分享。

    回覆刪除
  5. 蓬瀛僊館我未去過呀。(實情係香港好多地方我都未去過=P)

    感覺上,百幾元吃齋,市區食店會做得好過廟宇內的齋菜部。始終,食店當一門生意做,菜式、做法會講究一些。

    回覆刪除
  6. 我都好近蓬瀛仙館....其實這裡的齋也不錯 ! 好過好多有名的大佛寺 !
    這裡 影靚相位, 靚相題材都不少...!!

    回覆刪除
  7. 前兩年去過一次 , 齋菜幾好味 , 不過現在過百一位 , 好貴呀 !

    回覆刪除
  8. 我阿媽尋日去咗~攝太歲~~~
    我就冇去到~~~

    回覆刪除
  9. 蓬瀛僊館 , 未食過那裡的齋菜 !

    回覆刪除
  10. 好懷念細個時跟屋企人去寶蓮寺食齋, 好好味呢/

    回覆刪除
  11. 無等齊人起菜?還是食齋限定一段段時間~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有幾檯人,可能醒唔起我地

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨