新春家庭聚

新正頭
好多家庭聚會

今餐
在親人家中晚飯
不用我煮
非常豐富


荷蘭豆是親戚自家種
好鮮甜


蘿蔔也是自家種
我又食又拎
拿了一條回家



可以吃往家飯
真是吃得特別開心




42 則留言:

  1. 新春家庭樂,人日快樂!

    回覆刪除
  2. 有芋頭扣肉
    一定好滋味

    回覆刪除
  3. 家庭住家飯份外溫馨!

    回覆刪除
  4. 好豐富呢
    我都掛住我老媽D手勢架

    回覆刪除
  5. EE, 人日生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  6. 尤其係自家種植,食得安心之餘,仲可以享收成之喜悅。

    回覆刪除
  7. 不用自己煮,食都開心啲㗎!

    回覆刪除
  8. 喺屋企食點都比外面好,起碼有溫暖的感覺!

    回覆刪除
  9. 又食又拎, 又唔使煮, 好正呀!
    送上祝福..
    ✿╔幸福╗♡╔快樂╗♡╔美滿╗✿
    ✿╚事事╝♡╚順心╝♡╚如意╝✿

    回覆刪除
  10. 好豐富丫,今餐有幾多個人食呀?

    回覆刪除
  11. 好豐富 , 住家飯邊吃邊傾談 , 好開心 !

    回覆刪除
  12. 好豐富啊,靚芒都玩緊自家種呀。

    回覆刪除
  13. 自已種的菜蔬....特別好味 !

    回覆刪除
  14. 我最怕親戚黎食飯~我媽好傳統~一定要食九個餸~煮死人~
    出街食最好~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐