尖沙咀青年會[再臨閣]~下午自助餐


1月19日(星期二)
和一大伙人
到尖沙咀青年會(YMCA)
[再臨閣]
吃下午自助餐
(12至2時半)



時間尚早
客人稀疏



趁人少少
影相先



壽司和日本冷麵



甜品



熱食


沙律冷盤


中西湯各一款


生果種類不多




我選擇種類不多
熱食



冷盤



居然有我喜歡的豬腳薑醋


竹絲雞湯




我選的甜品



這裏的食物
雖然普普通通
但這個景觀
就不普通呢


還看到海



而且價錢大眾化
每位$148另加一




50 則留言:

  1. 嗯!重平過窩打老道喎....有冇折?食物边到好d呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 六十五歲長者有九折,但信用咭存冇

      刪除
  2. 我以前食過夜晚自助餐, 人都唔多, 可能唔係五六日

    回覆刪除
  3. 青年會好多好多年前食喎.

    回覆刪除
  4. 係咪文化中心呢??你post過一次semi-buffet,好似好啲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同架。我朋友最近再去文化中心個間,話差左喎

      刪除
  5. D食物都唔錯喎!幾時帶我去食呀???

    回覆刪除
  6. 真係好少人,未夠鐘?!但價錢好低喎。

    回覆刪除
  7. 價錢中等,食物不算太高檔,勝在人不多,地點又方便,夜晚仲有幻彩詠香江睇。

    回覆刪除
  8. 中湯係竹絲雞湯,感覺上好像比較少見,個湯得唔得?

    回覆刪除
  9. 有豬腳薑醋吃,好少見wo
    佢都幾抵食呀

    回覆刪除
  10. 灸尖沙咀地區, 呢個價錢好抵.

    回覆刪除
  11. 尖沙咀吃到這個價, 環境又好, 夠清靜 , 抵呀 !!

    回覆刪除
  12. 有個靚view 食下嘢咁都幾開心呢~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐