魚滑豆腐雜菜煲



呢個星期
出外食多過係屋企煮
住家飯真係要清清地


魚滑豆腐雜菜煲




材料
鯪魚肉
係街市淡水魚檔現成
因為幫襯慣
做得唔錯
豆腐街市買
新鮮出爐
熱辣辣
西洋菜、白菜仔、芥蘭、番茄
都係前園的有機菜
番茄係特別品種
三十幾蚊斤
可生食
我買左一隻
煮熟其他先放上面
真係好好食
好肉又有番茄味






31 則留言:

  1. 幾好喎,又可當湯飲,又可當餸食,一鍋搞掂晒

    回覆刪除
  2. 我最喜歡魚滑。
    如果再加埋魚腐就更好啦!

    回覆刪除
  3. EE, 自從買有機白蘿蔔同波菜,就愛上有機菜。琴日去咗本地漁農業嘉年華,買咗啲有機菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 漁農業嘉年華的有機菜比我前院買的較貴

      刪除
  4. 生蕃茄超清甜.....我也常食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食生架,對男士來講,熟番茄先有益

      刪除
  5. 就黎過年又食得多~呢期真係要開始食清d呢~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨