重慶大廈之7E咖喱王


今次同朋友仔
去重慶大廈食咖喱


重慶大廈門口
晚飯時間
站滿印巴藉朋友
拿著宣傳單張拉客

我們因為一早己經選定
所以就跟了其中一位員工走
他帶著我們轉彎抹角
又將我們交給另一位
員工
帶到升降機門口

我地揀左呢間
是老字號
好似係最受歡迎
內裏裝修簡單
比較像飯堂




未點菜
先送上胡椒薄餅
付上綠色醬汁

差不吃完才記起拍照



咖喱牛腩
咖喱汁不錯
但牛腩太乾太瘦
不夠腍


咖喱雜菜
料不夠豐富


芝士餅
味不太濃
點汁吃剛好


牛油餅比較油膩



最美味是魚
是問侍應介紹的


還有一碟黃色的印度炒飯
忘記拍照
若吃不到太辣
點菜時可以要小辣
我們吃的咖喱就不太辣


因為在OpenRice scan 一張QR CODE
享優惠8折
呢餐好抵
我們四位
盛惠$241元正


尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈E座7樓E2室

座電話

27391177








37 則留言:

  1. 都好多煮得唔好呢...冇下次

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢間我可以接受,但碟綠色醬我就食唔到

      刪除
  3. 我鍾意印度咖喱汁配法色麵包好味不油膩。

    回覆刪除
  4. 重慶大廈實在有太多咖哩王,好像迷魂陣,左拐右彎,這間開得最耐,口味最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對呀,不過,我以前在二樓食果間都唔錯。

      刪除
  5. 咖哩汁用來㸃麵包,食吾停。

    回覆刪除
  6. 重慶大廈好什, 唔敢上去, 又怕唔啱口味呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 重慶大廈現在有保安室監察大廈情況,好安全。

      刪除
  7. 印度食品,除了重慶。有間在大埔都唔錯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友仔都係貪得意試下,並非特別想食咖喱

      刪除
  8. 呢間正呀~見到又好想食了~~~~

    回覆刪除
  9. 我最鍾意用薄餅點咖喱汁一齊食好美味 , 諗起都好想食呀 !

    回覆刪除
  10. 去過一次,但走廊電梯好污糟。冇人帶,自己唔咁去。但食物算OK.

    回覆刪除
  11. 原來去重慶大廈食咖哩要識跟人, 如果跟錯了都唔知點算~ 認住呢間先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,佢地個個都話自已係咖喱王

      刪除
  12. 我都去過重慶大廈食過一次, 可能太正宗, 麻麻地啱食咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔啱食唔奇,我食呢間可以接受。

      刪除
  13. 真係好抵食喎,但飽唔飽呀?

    回覆刪除
  14. 4個人都係200幾~咁又真係好抵食喎!~

    回覆刪除
  15. 早年都有入過去重慶大廈食過.....滿走廊都是咖哩味.....濃....但有點 混濁.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨