素食餐


放假真係多左出外食飯

我其實係好愛食住家飯架

所以晚上多自家煮
清清地食素

都唔錯

呢個素菜

落左多種材料

材料
三色椒、真姬菇、洋蔥、雲耳、榨菜同紫薑




加多一個番茄、紫菜蛋花湯




40 則留言:

  1. 食得清淡,有益身體!素食健康!讃!

    回覆刪除
  2. 出街食就無得計,喺屋企就清淡啲真好。

    回覆刪除
  3. 請問個紫菜湯點整架? 我今日都整左, 不過老公話差D野. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係素湯,你可以爆香片薑同蝦米,用水滾一陣先下紫菜,唔好太多水,會好好味架,有時加少少大頭菜或雪菜滾都幾好味

      刪除
    2. 謝謝你, 等我再試試先. :)

      刪除
  4. 清清哋啱我呀, 但唔啱我屋企嗰三仔爺.

    回覆刪除
  5. 喜歡食素的人, 煮紫菜蛋花湯就最方便 !

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...