書法與史諾比

大谷芳照
巧妙地將史諾比圖像和書法融合一起





















滿
























老友鬼鬼







書法作品在海洋中心[海港城。美術館]展出
日期
19/7至12/8/2014



40 則留言:

  1. 我最鐘意福星高照個張

    回覆刪除
  2. 除了笑果幅,幅幅都幾好,情、愛、友中,圖同字都幾夾。

    笑果幅唔係唔夾,只係好似snoopy 條頸俾一條橫樑卡在半空咁。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對,笑個張個字都唔係好似

      刪除
  3. 將史諾比圖像和書法融合一起...超店呢...我喜歡呢

    回覆刪除
  4. 看得會心微笑,很好的構字圖畫!

    回覆刪除
  5. 中西合璧,好喜歡,尤其是"壽"字

    回覆刪除
  6. 每幅都可愛 , 但我最鍾意最後嗰幅 " 友 " 情 .

    回覆刪除
  7. 字畫合一,充滿趣味!

    回覆刪除
  8. 幅幅都好可愛。。。

    回覆刪除
  9. 雖然我唔snoopy fans, 但這些字畫合一,都已經覺得好特別,仲好可愛添

    回覆刪除
  10. Snoopy 好可愛 ! 我好鍾意 snoopy !

    回覆刪除
  11. 我也去看了, 不過我還是至愛史廸仔XD

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮