薑蔥炒飯


天氣實在很熱
做個碟頭飯

首先薑蔥切粒
用少油少許幼鹽炒
然後落飯加少兜勻
做個

薑蔥炒飯





花點功夫

將雪櫃剩餘物資


南瓜
粒、蘆筍

再加少許煙肉碎
作伴碟


(不愛薑蔥就吃白飯也好味)

令這個炒飯生色不少
好滿足







47 則留言:

  1. 我都鐘意整呢個炒飯呀!

    回覆刪除
  2. 我就鐘意薑蔥撈麵, 一人前之選

    回覆刪除
  3. 薑蔥好香,用來炒飯好正!有時我會用椰菜雞蛋!

    回覆刪除
  4. 最中意食薑炒飯,不過我就唔食蔥既,睇見都聞到香!

    回覆刪除
  5. 我鍾意薑蛋炒飯、薑葱撈麵 :P

    回覆刪除
  6. 賣相好靚,好吸引.......

    回覆刪除
  7. 午安 ! EE, 正, 開胃吖.. ^^

    回覆刪除
  8. 薑飯好食噃, 哈哈, 但我冇食盛既冷飯呀....

    回覆刪除
  9. 簡簡單單的薑蔥炒飯真係好吸引,兒時媽咪成日炒俾我食架

    回覆刪除
  10. 簡單的炒飯配擺得咁靚的菜,已經好吸引

    回覆刪除
  11. 薑蔥炒飯...QQ也愛呀!

    回覆刪除
  12. 薑蔥炒飯,我鍾意多D薑,香D。

    回覆刪除
  13. 我先2星期過咗台灣幾日~我覺得台灣仲熱過香港好多呢

    回覆刪除
  14. 我鐘意丫,多薑丫,唔該:p

    回覆刪除
  15. 薑炒飯....又叫大肚婆炒飯 ! 女仕產後食都好岩 !!
    EE...妳.......!!!

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮