夏日



夏天是蚊蟲活躍期
蚊蟲雖然討厭
但在郊外多留心
就會見到有趣美麗的昆蟲
以下是我在
[自然教育中心]
拍到的一些照片


紅色蜻蜓好靚
我見到的紅蜻蜓
都喜歡擁抱植物
呢隻抱住朵




呢隻愛擁抱荷葉


金色蜻蜓




呢隻似惡蜂





‧呢隻要留心先睇到



蜘蛛色彩好靚
在郊外常見



似蛾又似蝶的物體



呢隻應該係蝴蝶
體形好細,樣子有趣



又到賞荷季節
可惜池荷花不多











38 則留言:

  1. 你拍的紅蜻蜓擁抱植物很有趣啊!

    回覆刪除
  2. 紅色蜻蜓真是難得一見。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我常常在"西貢自然教育中心"見到

      刪除
  3. 蜘蛛係呀,越大隻,d彩色/雜色紋理越易見,不過不知會不會越鮮色越毒。

    回覆刪除
  4. my █▄♡Ve 好姊妹☁。゚話咁快晚安甜夢喇☁。゚週末快樂

    回覆刪除
  5. 我第一次見紅色蜻蜓咋! 咁靚, 應該係有毒?!

    回覆刪除
  6. 你用乜野相機影得咁靚!

    回覆刪除
  7. 雖然夏日好炎熱,但蝴蝶,美花不會少,星期日在濕地酷熱難耐,但欣賞到艷麗的荷花.

    回覆刪除
  8. 荷花同蜻蜓都拍得很美呀~~~

    回覆刪除
  9. 蜻蜓、荷花拍得好靚,謝謝分享。

    回覆刪除
  10. 有好多種唔同嘅昆蟲喎。

    回覆刪除
  11. 影得好靚,好似畫冊咁!

    回覆刪除
  12. 夏天是蚊蟲活躍期, 妳住新界, 怕佢地釘嘛....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我非常惹蚊叮,夏天變作損血人士

      刪除
  13. 火紅色的蜻蜓好靚...!
    蓮花幾時都開得好吸引......好靚 !

    回覆刪除
  14. EE~你影D 相好靚~
    我個人好惹炆~~又怕虫蟻~~所以我冇可能住到村屋~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐