蘑菇西芹炒雞柳


這陣天氣驟晴驟雨
又悶熱
又有點悶人
真係唔多想入廚房
有日在超市
$10蚊買在棵USA生產西芹
(我覺得花旗西芹好吃過國產好多)
要幾日才吃得完
又不能獨沽一味

呢餐
西芹磨菇炒雞柳




材料多樣化
雞柳(我用去骨雞腿肉)
西芹、蘑菇、雲耳、紅椒、洋蔥
其實係清雪櫃
因每樣食材都剩在小小






46 則留言:

  1. 呢度西芹都好平,同你買一樣價錢,都係要食幾餐呢。

    回覆刪除
  2. 如果磨菇轉做腰果就正正了

    回覆刪除
  3. 呢個送好岩我胃口,加埋腰果就正正!

    回覆刪除
  4. 西芹我都like. 但係怕佢一大棵,有排食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度有散賣, 買两三條夠一餐啦!

      刪除
    2. 街市有散賣,但貴好多

      刪除
  5. 百佳西芹好平,街市買半棵西芹要$10,話牌子唔同.

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 西芹蒜蓉清炒也可口的!

    回覆刪除
  8. 一棵買抵好多,炒雞柳好正

    回覆刪除
  9. 西芹、蘑菇、雲耳、紅椒、洋蔥, 這全是炒肉類的百搭材料,
    又健康, 又可放得耐一點都不怕 !

    回覆刪除
  10. 呢道餸清清哋., 顏色又靚又有富營養 , 天口熱食佢都唔錯架...

    回覆刪除
  11. 聽說西芹可降血壓哩!但我較喜唐芹。

    回覆刪除
  12. 好多時百佳買西芹平過街市.

    回覆刪除
  13. 西芹我喜歡整熟, 加五香豆腐干, 落麻油魚露雪凍食, 夏天幾好呀!

    回覆刪除
  14. 炒這個菜, 我喜歡落雲耳, 基本上我很愛吃雲耳, 肉片炒豆角也會落它的.

    回覆刪除
  15. 用條西芹煲湯~~煲西湯~好快清哂~

    回覆刪除

從倫敦 [Victoria] 火車站出發

五月九日 出了倫敦以外的城市玩了幾日 今天才回家  我們選擇坐火車前往 從 [維多利亞] ( Victoria)火車站出發 這火車很長 有12卡之多 我們買了較便宜的車票 所以要在中途轉車 目的地 Brighton 本約一小時的車程 我們用多了約半小時 我們用多約半小時 就到達目...