急湅黃立鯧


超市有急凍黃立鯧
一直都覺得
有新鮮就無謂食雪藏
所以冇買過
有日老伴自家行超市
見廿蚊有找
就買左條返來
重俾我"哦"左兩句

點知錯有錯著
原來好好食
肉地新鮮又冇電油味
不過
成條魚好完整
要自己處理

因為係已經"訓左覺"o既
對我又冇乜難度
只要用廚房剪刀
剪開魚肚清潔便可

我用蒜頭豆豉清蒸
不但好味
而且都好"靚仔"



61 則留言:

  1. 以前....我也是這樣想, 街市中會游水的倉魚都唔係貴, 無必要買急凍倉魚呀....!!
    不過, 原來急凍魚, 味道, 新鮮度都會游水魚一樣...但就方便好多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實外國有很好的急凍法,在海上撈捕起時,放血便立即將之急凍,好的冷藏庫規格是要在數分鐘內將魚急凍至零下十八度,解凍後是和新鮮沒多大分別的。

      刪除
  2. 我都估唔到呢隻急凍魚咁正.

    回覆刪除
  3. 廿蚊有找,仲要好味,真係好抵!

    回覆刪除
  4. 我無得揀,只有急凍鎗魚,都係用蒜頭豆豉蒸,都唔錯嘅,不過無香港咁平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔介意食急凍食品,好味就得.

      刪除
  5. 其實我都有諗過買嚟試下,不過又係驚唔好食,見妳話正,等我又去買番條試下先得!

    回覆刪除
  6. 估唔到急凍都咁好食wo...下次買條試下

    回覆刪除
  7. 真的最怕吃魚有電油味啊唷(≧∇≦)

    回覆刪除
  8. 係呀, 之前我都覺得雪藏唔新鮮, 係超市入面D師奶鼓勵我買, 話好好食喎, 我先買咋! 宜家我仲有一條倉魚同一條黃花魚响冰箱, 休魚期都唔洗食魚柳.

    回覆刪除
  9. EE.......下次可以香煎鯧魚!

    回覆刪除
  10. EE, 一定喜歡食實肉的魚喇!

    回覆刪除
  11. 我呢度都有, 不過好细條!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太細條冇肉,太大條又怕肉"鞋",我呢條size適中.

      刪除
  12. 看起來好新鮮噃,yummy!

    回覆刪除
  13. 我都以為急凍既唔好食添!
    EE,你係我BLOG既回應,有兩三次我收到信息提示你回應左,但入到日志度又見唔到你既回應,真係奇怪,所以覆唔到你,請見諒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果可以試下在信息中留言

      刪除
    2. 試過,有時無回覆字眼,又回應唔到.

      刪除
  14. 家裏很少吃魚,但這個平宜,可以一試啊。^_^

    回覆刪除
  15. E E ..呢條黃立鯧蒸得好靚呀...好味...

    回覆刪除
  16. 好介紹,笫日見到都買來試下?

    回覆刪除
  17. HI~我因某D原因而搬左Blog....
    新Blog:http://blog.xuite.net/depressionandpd/hkblog
    但要密碼先入得><但我唔方便係度公開,如果你方便的話,你比你Email我,我再Send比你啦~
    我知set密碼係好煩,但我都唔想的....

    回覆刪除
  18. EE,今次試出彩虹,可喜可賀。

    回覆刪除
  19. 好靚咁喎, 似雪左好耐嘅魚.

    回覆刪除
  20. 不過要自己劏就真係冇晒意慾

    回覆刪除
  21. 我每星期先去街市一次, 所以啲魚全部一買返嚟就入冰箱, 解凍後蒸都一樣架.

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日