出外午餐

 今天中午罷煮
到附近酒吧午餐
這家酒吧
被香港人戲稱為大XX
其實他們的店
選址都好有特色
有很多店都是古典建築物
酒類和食物價錢較相宜

今天早上天氣極好
想不到進餐期間
突然下起大雨

我點了份
特價的全日早餐
4.91英鎊
包括茶或咖啡
基本係任飮


老伴要試新
日式咖哩雞飯
全是雞胸肉
這邊雞胸肉
比雞翼雞腿都貴
所以呢個雞飯
收7.91英鎊
同時包括茶啡
我嫌略貴


9月12日
這酒吧全單減稅 7.5%
所以我們這餐
慳回1.03英鎊😁



18 則留言:

  1. 雞胸肉鞋啲,但唔駛食咁多炸嘢 :P

    回覆刪除
  2. 都幾大份丫,在英生活使費都唔平!😉

    回覆刪除
  3. 竟然雞胸肉仲貴過雞脾、雞翼,不過老番多數都鍾意食雞胸肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!但原來而家好多後生都鍾意食雞胸肉.

      刪除
  4. 餐可以選雞腿肉不要雞胸嗎?

    回覆刪除
  5. WETHERSPOON今日全英國的分店都cutting all menu prices👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!所以我哋都順便去食一餐.

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢間係好平架,你幾時會過來倫敦呢?

      刪除
    2. 我想去倫敦一轉呀。今年冇乜假剩。可能出年啦。

      刪除
  7. 我鍾意妳嗰份餐多啲 , 咩都有好豐富 , 覺得雞胸肉飯貴又較嚡( 但幾健康 )

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...