焗雞翼配烏冬+香蕉合桃蛋糕

 自家煮
通常每日只煮一餐飯
早餐就食下麵包麥皮雞蛋等
而另一餐就食粉麵多
我一向都幾喜歡食烏冬
特別乾烏冬滑嘟嘟
食來唔錯
今回用
蝦乾瑤柱番茄煮湯底
焗雞中翼做餸
簡簡單單
但食得滿足


香蕉合桃蛋糕
家中有熟透香蕉
心思思又想食蛋糕
於是動手做
今回除香蕉藍莓
還加入合桃
效果不錯


下午茶加杯咖啡
悠閒醒神





16 則留言:

  1. 一日真係煮一餐就好,煮飯實在太煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!不過間中都覺得煮食令人吃得開心,都有啲滿足感。

      刪除
  2. 🐰 你說簡單😊 我看卻不是🤣 你說滿足😃 我由衷佩服👍💯👏🏻

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 而家太多雜糧可以揀,唔使食咁多飯。

      刪除
  4. 我也喜歡吃烏冬,記得有次在日本汽車休息站吃過十分美味的咖哩烏冬,真是印象難忘!

    回覆刪除
  5. 讚岐烏冬也好食. 麵條筋道呀.

    回覆刪除
  6. 好想吃蛋糕呢😍 但天氣熱唔想開焗爐😅

    回覆刪除
  7. 我最鍾意食香蕉和藍莓蛋糕 , 流口水中 !

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...