從 [約克] 到 [曼城]

05/07/2024
早上吃過早餐
便收拾行李
離開民宿 
中午坐火車往[曼徹斯特]
民宿便在對面橫街內


帶著行李坐巴士往市中心


距離火車班次尚早
我們便趁著天氣好
在市內轉個圈





差不多時間就要乘車往火車站


12點十五分開車
大約車行兩個小時
就抵達[曼城]


朋友到車站接車
然後帶我到唐人街
食個遲來的午餐


朋友介紹這一間


乾燒伊麵
正正常常味道
似炆多過乾燒


乾炒牛河
不太油膩又夠乾
可惜有燶味


英國出名三燒飯
燒鴨、叉燒、燒肉
幾樣都算正正常常
但不算突出
但後來我們在另一間茶樓
食到更靚更好吃


食飽飽就步行往酒店
再續....



26 則留言:

  1. 雙拼燒爉飯都已經正,仲要三拼

    回覆刪除
  2. 藍天白雲樓房美,還有中式美食,旅途愉快🚂

    回覆刪除
  3. 曼城而家係咪有好多香港人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實傳統上曼城都多香港人,現在更加多左呢幾年來嘅.

      刪除
  4. 🐰講起[曼城], 想起[英超] ⚽ [曼聯]👍

    FA CUP WINNERS 🏆 | Manchester United 🔴
    https://www.youtube.com/watch?v=tbGhAwdQxSw

    回覆刪除
  5. 是否轉咗師傅,大家樂的燒味一直好好吃的😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都ok嘅,但我第二日食到更好嘅.

      刪除
  6. 我鍾意食干炒牛河但好怕食到鑊燶味,應該係無沖鑊就再煮?🧐
    我都就嚟打到曼徹斯特啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食到燶既的確麻麻,都有可能冇洗鑊。第二句唔係幾明你嘅意思.🤔

      刪除
  7. 有無香港既口味咁好食呀!🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 同香港普通食法,都算差不多,香港都有優劣之分.

      刪除
  8. 我也好多次在大陸的大家樂吃過各種套餐呀. 週末愉快!

    回覆刪除
  9. 外國餐館有咁樣的水準唔錯呀 !

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...