素食餐+遇見貓

 呢餐食素
豆乾炒雲耳
洋蔥蘑菇炒蛋
甘荀紫菜湯
清炒菜心
菜心從中超買來
雖然不便宜
但非常腍甜
久不久食一次
貴些少都值得


出去超市入貨
又遇見貓
這白毛貓
跟著我行了一小段路



另一隻
見到我就典地😅






21 則留言:

  1. 兩隻靚貓貓,又唔怕生,仲想討摸,正

    回覆刪除
  2. 尾巴毛茸茸的十分可愛,流浪貓都那麼漂亮 😸😻

    回覆刪除
  3. 菜心不便宜,想請問要幾多錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 具體價格冇計清楚,最少係卅元以上。

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢啲係家貓,呢處的貓多數會放養架。

      刪除
  5. 清清淡淡的一餐真不錯👍

    回覆刪除
  6. 🐰 𝐸𝐸⁀‿⁀ 嘅「貓緣」🐾🐾🐾 咁有冇諗過養隻貓貓呢 ?

    回覆刪除
  7. 澳洲中超的菜心頗粗大, 但也很稔甜。

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...