糖醋腩肉

 糖醋腩肉
其實煮法好簡單
不外乎
加糖加醋加些少生抽
今回還加番茄及生果
這味餸就非常醒胃


今日開始
先覺得有夏天氣息
不過
我仍然要著長䄂衫
廿幾度氣溫
雖艶陽高照
仍然好舒服




23 則留言:

  1. 廿零度既夏天真係極舒服.

    回覆刪除
  2. 最鍾意呢種天氣,我呢邊近排好鬼熱,有幾日我都無出過街

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國熱得應該都乾爽,最怕又濕又熱。

      刪除
  3. 這道菜夏天吃確實醒胃🍅🍎

    回覆刪除
  4. 見到口水流!想起糖醋魚添!

    回覆刪除
  5. 我呢邊今年夏天較涼,除了上星期有兩日熱浪咁大把,而家又回復返20度左右

    回覆刪除
  6. 🐰 我呢度日頭熱到飛起, 日夜温差三十幾度華氏 🔥 ❄️ 😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有人叫熱,可能我住慣香港,覺得呢個氣溫好舒服。

      刪除

蒸鯖魚柳

 呢幾日 口喉嚨有些少痛 盡量少食煎焗食物 但有時好難避免 上次試過蒸鯖魚柳 覺得不算差 當然煎焗更香口 今回又用薑蔥蒸 紫菜蛋花湯 呢幾日天氣凍左好多 日日都時晴時雨 滿滿秋意