腩肉炒露筍+香蕉藍莓蛋糕

 買左盒腩肉
又係懶懶地
就將一半切片炒蔬菜
雪櫃幾乎長期有彩椒蘑菇
今回剛好還買左露筍
用些少台灣醬油膏
炒埋一碟
兩個人都好夠食


星期日父親節
我家不太注重節日
好少特別慶祝
不過我見有空
都求求其其
整個蛋糕一齊食
香蕉藍莓蛋糕
用黑糖做都幾香甜






10 則留言:

  1. 唔算懶架喇,家常便飯係咁上下,整疍糕太煩,咪搞我 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整的蛋糕已經是最簡單的,不大費功夫。

      刪除
  2. 🐰 香蕉藍莓蛋糕健康好食 👍 ❣️

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 星期日當天沒空,早兩天已經一起食過飯了。

      刪除
  4. 其實都無所謂, 常常見面, 日日都係節日呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,成日都會一起食飯,都不在乎果一日半日。

      刪除

三餸一湯(素食)

 今日做了 三餸一湯素菜 有紅有綠 綠色是油鹽水灼中式菠菜 洋蔥蘑菇甜椒 番茄雞蛋雲耳 蜜瓜雜豆湯 蜜瓜在希臘店買 切開一半做特價 食時覺得不大甜 估不到煲出來 湯好甜 今天仍然是艶陽天 雖然最高氣溫是27度 但走在路上 我仍然覺得很舒服