早餐篇

 以下記錄自家製早餐
冇乜新意
好多係重覆
只配搭略有不同
我就算瞓到好晏起床
都會整早餐
以前唔飲咖啡
因為腸胃受不了
但現在在家日日都沖來飲
可能用量輕手
問題冇以前咁大
反而老伴唔多喜歡
於是佢只係間中飲下
多係飲牛奶
。。。
朋友在農墟
買整盒車厘茄
比超市便宜好多
佢送一啲俾我
又甜又好食
。。。
若果當天
食完早餐就出街
我會做得大份啲
因為未必有時間食午餐
。。。
我有時
都喜歡食下烚蛋
最近發現用氣炸鍋
都可以做烚蛋效果
做流心都得
不過我喜歡食熟蛋







唔知有冇大家啱食既😁



14 則留言:

  1. 我早餐仲悶,幾乎日日食差唔多食物 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係差不多,不過配搭轉下咁。

      刪除
  2. 嘩😃好豐富的自家早餐😋色香味俱全.

    回覆刪除
  3. 🐰 我媽有次用牛屎泥撈落一格菜田D泥度施肥,
    後來竟然長出植物 .. 車厘茄, 仲越生越多呀👍超甜😋

    回覆刪除
  4. 樣樣都岩食呀~
    肥人早餐都來來去去都是腸仔包/燒賣/肉丁米...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐其實來去都差不多,不過只是配搭轉下咁。

      刪除

食的點滴

 呢排天氣好起來 日間超過廿度 而早晚都有十幾度 這一餐 沒有煮飯 雞翼麵包番薯 簡簡單單的一餐 有朋自遠方來 我們今天一起在外吃了早餐 這是正正式式的早餐 平時起得遲 所以只會在家吃早餐 今日特別早起 和朋友一起吃個早餐 這個餐加一杯任飲咖啡茶 4.18英鎊 吃得飽飽 雖然食物...