週末素食

週末又食素
邊豆雪菜炒蛋
用邊豆切粒加些雪菜
紅色甜椒
用來整色整水


紫菜湯
 

冬菇炆薯仔
加甘荀紅洋蔥番茄豆卜
炆埋一大碟
簡簡單單又一餐





14 則留言:

  1. 我係香港都買咗紫菜返嚟滾湯,一般我會加魚蛋,或者牛丸、魚腐

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果只係兩老食,我最多只用多幾粒蝦米,冇咁多料呀!

      刪除
  2. 素食冬菇炆薯仔 , 邊豆炒蛋好配搭喎 , 我又學到兩款餸 , 謝謝妳呀 !

    回覆刪除
  3. 🐰 【邊豆雪菜炒蛋】惹味, 正 👍 👏🏻
    哈🤣哈🤣 整色整水 ❓ ❗ 整色咋 ✔️ 冇整水喎 ❌

    回覆刪除
  4. 我呢排都買唔到邊豆 ... so sad (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊都常有,我今次買咗包急凍。

      刪除
  5. 紫菜湯裡放了油豆腐or豆腐魚😋😋

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落