星期日雜談

第一次買急凍 Pizza
用焗爐焗熟便可吃
這個非常便宜
只需一英鎊
不算好吃但可接受
也填得飽肚

 
雞全翼吃了中翼部分
今回食上翼多肉的部分
做法也是非常簡單
早一天同簡單醃料醃著
放入雪櫃
這樣子更入味
煎香兩面便加薑蔥略兜
加入少許水豉油糖
上蓋焗熟
雞肉滑滑一樣好味



今天是英國母親節
我想要花 
宅男從超市來電 
問我想要什麼花 
我說最便宜的便可
 於是就出現了
這束簡單的黃玫瑰





22 則留言:

  1. 母親節快樂~
    我呢度呢啲pizza特咗價都係你一倍價錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,呢個都應該係特價,但普遍都唔會太貴。

      刪除
  2. 我都常備急凍Pizza,攞嚟做早餐,或者weekend 做lunch,宅男好有心,抵錫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次買
      謝謝你,其實佢都係應酬下我,不過我都受落嘅。

      刪除
  3. 黃玫瑰清新浪漫😘PIZZA 又有雞翼好好食呀😋😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,呢處玫瑰花比較便宜,PIZZA 雞翼一齊食都幾夾。

      刪除
  4. 送黃玫瑰給朋友,花語是純潔的友誼和美好的祝福。祝母親節快樂🌷

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,呢處玫瑰比較便宜,我都常買。

      刪除
  5. PIZZA價錢平呀﹗祝母親節快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度呢類急凍食物都較便宜。謝謝你。

      刪除
  6. 🐰 唔見咗我嘅留言啦! 我只大約記得講 【祝母親節快樂】 ❣️
    同埋【UK Mothering Sunday : Sun, Mar 10, 2024】 係同宗教有關 🙏
    衣加 ㊗️ 𝐸𝐸⁀‿⁀ 【天天快樂】 *😉‿😉* 💐 ✨

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡經常出現這個問題🤔謝謝你再度留言支持。

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨