Wendy's UK 漢堡快餐

不知有無朋友
認得呢個得意妹
呢間漢堡包連鎖店
Wendy's
曾經在香港出現過
不過已經消失左好多年

呢間食物價比較高
但食物質素都較好
雞肉肉質入口香滑
汽水任裝


我們因事再到[雷丁]
發現[雷丁]巴士有不同顏色



以下兩款顏色相近
但其實係有分別



紅色最普通及傳統
另有一架檸檬色
可惜走得太快
影唔到


火車站前廣場



夕陽照得路軌金黃





16 則留言:

  1. 我老婆好鐘意Wendy's,次次去旅行都會幫襯.

    回覆刪除
  2. 如果團友很同我食,我去國外都會幫襯

    回覆刪除
  3. 的確在香港出現過呢間漢堡包連鎖店Wendy's😋.巴士顏色多是好事增添趣味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港太多美食,Wendy's價格不便宜。

      刪除
  4. 🐰 雖然我不是巴土迷, 但數款巴士都影得靚靚 👍 🚍 🚌 🚐 😊 👏

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我都不是巴士迷,但覺得幾特別。

      刪除
  5. 以前銅鑼灣有, 食過幾次 (阿毛)

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落