素食餐

 呢排好懶
每日都求求其其煮
唔使好願郁
看來要挑懶筋

紫菜番茄湯
邊豆炒彩椒
雜菜洋蔥煎蛋
幸好沒有投訴
食得開開心心


香蕉藍莓蛋糕
簡簡單單
但會落足糖😁







18 則留言:

  1. 🐰 呢餐一D都唔簡單 ❗️ 💐 👍
    (っ◔◡◔)っ香蕉藍莓蛋糕 🍌🍰 𝒴𝓊𝓂𝓂𝓎 ❣️

    回覆刪除
  2. 日日煮真係好厭架,間中出街食調劑一下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!不過我越來越懶就係真嘅。

      刪除
  3. 我地仲簡單,而家中意買超市醃好咗嘅餸返嚟,放入焗爐就攪掂

    回覆刪除
  4. 簡單得來好有色彩的一餐, 豐富材料滿足口感😋.

    回覆刪除
  5. 簡單素餐+甜品蛋糕......何懒之有哩!

    回覆刪除
  6. 香蕉蛋糕都唔駛太多糖 (阿毛)

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落