簡單法炆牛腱

最近煮食
來來去去都差不多
冇乜煮意
早幾日趁出開街
就順便到唐人舖買豆腐
見到有牛展
不過又唔係一條條
但都買來試下整
大家知我甚少煮牛
上網睇覺得要加呢樣果樣
我唔買咁多配料響屋企
又唔係成日用
於是我簡單咁用薑蔥出水
然後用生抽些少老抽加糖加水
因為屋企有黑椒
於是又放啲落去
還有幾片薑
煮腍就食
我覺得都唔差
老伴就話好味
食剩又可以用來煮麵




16 則留言:

  1. 牛腱好呀,啖啖肉又冇乜肥膏.

    回覆刪除
  2. 物資不足, 我盡量都唔會試用好多配料嘅食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 參考別人食譜,再用自己方式去做更合自己口味,我好怕煮太複雜的東西。

      刪除
  3. 把牛腱切成薄片做「牛丼」,好食呀。

    回覆刪除
  4. 牛腱好呀,炆多D可以食幾日都得。

    回覆刪除
  5. 我媽媽鍾意炖牛腱 .. 哈 .. 哈 .. 😀好好飲又補血喎 😋 🤤

    回覆刪除
  6. 少用嘅食材我都盡量唔買。

    回覆刪除
  7. 可以配麵食, 紅燒牛肉麵, 正呀!

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日