一日三餐

 睡到黃朝八晏先醒
早餐都免了
直接早午餐一起食
簡簡單單煲麥皮
焗個超市買嘅現成雞批
煎火腿蛋就算
雞批其實唔細
而且白汁好"漏"
兩個人食就啱
每人一隻Yorkshire pudding
都食得幾飽


到三點三來個下午茶
今回pancake加咗提子
味道都幾夾
下次可以加多一點點


晚上獨沽一味
節瓜炆腩肉
腩肉是昨天煮涼瓜用一半
剩下一半
加上冬菇煮
咁又一餐





25 則留言:

  1. 早西晚中,和香港家庭一樣,我們都是。

    回覆刪除
  2. 雞批個皮同啲汁應該冇乜益,少食為妙.

    回覆刪除
  3. 我好多時都係簡單求其飽肚就算

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,由朝煮到晚,簡簡單單便好。

      刪除
  4. 焗晒雞批咁隆重,仲話簡簡單單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你寫得唔清楚,雞批係買急凍現成品咋。

      刪除
    2. 係我寫得唔清楚至啱😅

      刪除
  5. 早餐好豐富呀,我平時只食碗麥皮﹗

    回覆刪除
  6. 早餐免了,但拉勻一整天,都是傳統地「一日三餐」=P

    回覆刪除
  7. 三餐有中有西......唔錯呀!

    回覆刪除
  8. 個早餐欠咗茄汁焗豆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有其他人咁話,不過因為我唔多喜歡食,所以冇買。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...