冬菇粉絲煮節瓜

 又說回素菜
繼續食那大節瓜
素食材有冬菇粉絲豆卜
我不用味精
最後調味
只少許糖和生抽
已經好清甜


雪耳甘荀粟米雜豆素湯
番茄炒蛋
又是簡單的一餐


經過別人家
靚靚的花園
忍不住又拍照





16 則留言:

  1. 大節瓜味道好清甜㗎 👍
    啲花色彩繽紛, 太好看了💕‿💕 心情也變得開心, 睇見都令人愉悅 🌟

    回覆刪除
    回覆
    1. 大節瓜好味
      不過再美都是路過看看而已😅

      刪除
  2. 英國先可以有咁大個私人花園.

    回覆刪除
  3. 炆大節瓜好吃噢!
    有花園真開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大節瓜好味,花園都是路過看看,開心嘅。

      刪除
  4. 真好!素食給胃腸一段休息時間。今天是處暑,調理點身體吧。

    回覆刪除
  5. 其實我覺得不是種種食材都要落味精及雞粉調味,好記得好耐之前見過電視煮龍蝦都說要落雞粉上底味,是有需要還是賣廣告有時都要想想。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己煮就好少落品精,特別是煮肉就更加不用,我都見教人煮餸的師傅都會用雞湯及雞粉。

      刪除
  6. 英國人喜歡種植,所以garden centre越開越多。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...