經濟餐

 近來多了食意粉
這裏的意粉很便宜
肉食也不太貴
今回我就用
番茄醬做個簡單意粉
再加上蜂蜜雞翼
我不愛吃沙律
也就可簡單灼個菜
營養也很充足


用1.7x英鎊買一盒雞翼
已經有十隻全翼
也可以吃上兩三餐
我用醃料醃好再焗
焗到差不多熟
再抹上蜂蜜多焗一會
即食皮也有些少脆
感覺都唔錯
其實在英國要食得經濟
不一定要食薯仔





19 則留言:

  1. 雞翼整得好靚!碟意睇見想食喇,英國D食材好平呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,都係簡單做法。英國食材本地出產係比較便宜,入口貨比較貴。

      刪除
  2. 雞翼焗得靚,就咁當一味餸快靚正﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,都係簡單做法,係可以做餸的。

      刪除
  3. 好多時要睇係邊度買, 不過我呢度好多野都真係加左價, 貴過以前係真嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我來了差不多半年,都係覺得啲嘢貴咗好多,英國食材本地出產係比較便宜,入口貨比較貴。

      刪除
  4. 回覆
    1. 英國食材本地出產係比較便宜,入口貨比較貴。

      刪除
  5. 雞翼好好食 ++👍 😋😋 🤤🤤
    食得多又怕肥 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!雞翼要吃皮才好味,比較多油脂。

      刪除
  6. 雞翼焗完搽蜜糖食最👍

    回覆刪除
  7. 蜂蜜雞翼正呀。

    有時聽人說話,最得意是去英國等西方世界就要食薯仔,去一路大計沿線發展中國家找商機就機會處處,鼓勵年青人去闖闖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個而家咁使一定食薯仔啦,其實去邊度都係個人選擇,最重係自己想要啲乜嘢。

      刪除
  8. 知道邊度買到平嘢。開支應該唔會比香港多好多。

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...