花生醬提子包

今天仍然宅在家 
又試爐焗麵包
來到這裡
一直都是用麵包機整包
因為工具還未齊全
做起非常唔就手
但勉強都做到 
今回用甜包麵糰
加入花生醬提子
本來預備用蛋汁掃面
後來發覺未有掃蛋汁工具
唯有灑上些乾粉做裝飾 
不過爐火方面
下次還可以再調較一下

 
 
 
今晚滾些少湯水
將瘦肉盡量切細
加番茄豆卜紫菜滾湯 
都算幾好味


 
 

25 則留言:

  1. 麵包食味方面爐同機整有冇分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,機做放入材料撳掣就得,焗爐焗要經人手,口感會好啲。

      刪除
  2. 入鄉隨俗,多食麵包。
    在香港,因疫情,我食麵包比過往倍增。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我向來都有食包,來到又唔會特別多。

      刪除
  3. 紫菜湯我十多年沒喝過。好香啊。

    回覆刪除
  4. 我做餐包都好鍾意篩D麵粉不掃蛋漿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數掃蛋液,其實用乾粉裝飾都唔錯。

      刪除
  5. 學到嘢.......下次灑些乾粉。

    回覆刪除
  6. 餐包靚,當早餐,下午茶正👍

    回覆刪除
  7. 似乎妳同個爐交流得唔錯喎!(靚婆婆)

    回覆刪除
  8. 就算少了工具, EE做麵包一樣做得好好呀!

    回覆刪除
  9. 掃蛋汁其實都係整色整水~影響不大~!

    回覆刪除

從倫敦 [Victoria] 火車站出發

五月九日 出了倫敦以外的城市玩了幾日 今天才回家  我們選擇坐火車前往 從 [維多利亞] ( Victoria)火車站出發 這火車很長 有12卡之多 我們買了較便宜的車票 所以要在中途轉車 目的地 Brighton 本約一小時的車程 我們用多了約半小時 我們用多約半小時 就到達目...