豬扒肉三味

 這裡超市買肉
都是盒裝
多是以kg計
我家食肉不多
一盒豬扒要分三次食
不想天天煎或焗
於是就做出幾款來
也算是有些少變化
這一款醬油洋蔥豬扒
我不常用醬料
都是鹽糖生抽酒
醃上一兩小時
煎香再加洋蔥加少許水煮熟
今回用些少老抽做獻
整色整水

炸菜豆卜蒸豬肉
將豬扒切成小塊
 鹽糖生抽酒略醃
最後加生粉油拌勻
加上豆卜及炸菜
蒸熟便可

柱侯醬煮茄子
我懶剁肉碎
也是將豬扒切成小塊
加了少少柱侯醬煮
比較冶味
一盒豬扒食咗三餐
好慳家



23 則留言:

  1. 外國肉類真係平,舍弟好多時話我聽,買了什麼肉幾多公斤了.都係港紙一伯蚊有找,都係好。

    回覆刪除
  2. 外國買肉類會平好多,小魔怪去英國讀書時,每次去超市買餸都好鬼開心架!

    回覆刪除
  3. 好野呀,豬扒三味,仲可以多幾味。

    回覆刪除
  4. 我就每次都會分好打包放冰箱

    回覆刪除
  5. 炸菜豆卜蒸豬肉有興趣。

    回覆刪除
  6. 同一款食材,EE都多煮意。看見豬扒,構想不同做法時或會從汁料、煎炸等入手,但如果能跳出豬扒這形態框框,像EE最後一幅相變成小塊,甚至提過的肉碎,即時又可以多了十分多的變化。

    回覆刪除
  7. 我未試過柱侯醬煮茄子, 搵次試試 ^^

    回覆刪除
  8. My first choice : 炸菜豆卜蒸豬肉 ❤️

    回覆刪除
  9. 雖係家常菜, 但日日煮都好考人。

    回覆刪除
  10. 你哋食得健康~我老公就係食肉獸~!

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳