有葷有素自家煮

 在此地的超市
要買雞中翼不易
我這一回用雞全翼
將其分三份
先煎雞中翼
用酒薑蓉蒜蓉生抽糖
醃上一小時
再用易潔鑊煎熟
若想知是否熟透
可用筷子在翼背插一下
看看是否紅色
 便可判斷
 

 
 這個豆腐
我從一間日本壽司店買 
攪笑地以為一定是日本貨
回家看清楚
原來是美國製造
質地非常粗糙
也無豆味
我用生抽老抽糖做過醬汁
整色整水
也不難食
 
 
此地薯仔是廉價物
買一代1kg
可以是一英鎊或幾拾p
真是吃極吃不完
今回用冬菇甘荀煮
調味也只是三步曲
鹽生抽糖
味道也不錯



 

18 則留言:


  1. 酒薑蓉蒜蓉生抽糖
    醃雞中翼一小時
    煎熟

    生抽老抽糖醬汁美國豆腐

    鹽生抽糖煮冬菇甘荀薯仔

    回覆刪除
  2. 冇唸到英國買雞中翼唔易喎!~香港真係好方便~!

    回覆刪除
  3. 我呢邊嘅本地製造啲豆腐, 某牌子品質都唔錯😊

    回覆刪除
  4. D雞翼有無香港D咁大隻?

    回覆刪除
  5. 如果唔嫌棄,中超有急凍雞中翼賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過,不過太大包,同埋我去一次中超唔易架。

      刪除
  6. 無辦法了,在外地如要食非本地嘅嘢就要將就將就了😆

    回覆刪除
  7. 壽司店賣豆腐對我嚟講好特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋只做外賣,同時要訂購,所以順便賣小小嘢。

      刪除
  8. 移居外國有利有弊、取捨問題、居住環境外國勝過香港、食物方面英國始終不如加拿大或澳洲(靚婆婆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實而家已經好左好多,不過我冇周圍去搵,你知我哋對食物要求不高。

      刪除
  9. 以前BBQ,我燒雞翼技巧好差,好多時外邊燶,裡面見紅未熟透。

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便