香港物價

 香港物價節節上升
我今日到西貢菜檔
一斤菜芯$25元
已經不算太貴
菜檔生意非常好
要提早收工
 
星期日到老伴弟晩膳
一條白繕差不多$400元
但真係好吃
 

 弟婦特別買隻活雞
蒸來食
又係接近4佰元
我就覺得幾貴 
不知道生活在外的網友
所在地方物價如何




 

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 已經貴咗一段時間,菜價是因運輸問題,今天我幫襯的菜檔暫時停業。

      刪除
  2. 兩味餸加埋都已800蚊,真係好貴哦!

    回覆刪除
  3. 而家百物漲價,普通一餐餸,若煲個湯,分分鈡都要三四佰。

    回覆刪除
  4. 前兩日天水圍呢邊,有部份菜檔菜價唔算太貴呀!
    但噚日菜價就開始上升,今日可能冇菜賣添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天我幫襯的菜檔都暫時停業。

      刪除
  5. 香港全球生活指數最高,樓會帶動物價唔講得小.

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外又加上運輸問題,生活物品就更貴。

      刪除
  6. 雞和鱔魚的新年價正常係咁貴架。
    年尾已經咁貴架,一年一次唔緊要啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,不過菜就係因供應短缺。

      刪除
  7. 啟業邨街市,20蚊斤菜芯,較超市貴。

    回覆刪除
  8. 百物騰貴! 很多東西的價格都上漲了!
    例如, 菜芯每磅$3.49美元 ...
    通貨膨脹, 是新冠疫情後生活的寫照吧。

    回覆刪除
  9. 百物騰貴! 很多東西的價格都上漲了!
    例如, 菜芯每磅$3.49美元 ..
    通貨膨脹, 是新冠疫情後生活的寫照吧。

    回覆刪除
  10. 菜真係好貴... 我樓下出前一丁比人掃晒~~

    回覆刪除
  11. 好貴呀,我平時買新鮮雞都係200蚊左右
    白鱔就148蚊斤甘囉

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐