抗疫在家的晚餐

 今天全日宅在家
無所事事
唯一工作是煮飯
早午晚餐都自家煮
早上求其go go go 就算
中午蝦子麵
晚餐就煮多少少啦
清清地煮個齋
齋這樣餸菜
大家喜歡用乜材料就用乜
我個人就好簡單
盡量用家中已有食材
 
 
雪櫃有臘腸
又做個有味飯
簡單又好味
 


 

20 則留言:

  1. 有味飯 .. yummy 👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  2. 我喜歡南乳煮齋,粉絲索晒D汁,最好味😋

    回覆刪除
  3. 飯好吸引,睇見想食!
    齋我也鍾意,初一、初二必煮,好吃!

    回覆刪除
  4. 其實而家如果閒在家中,早午晚我都係在家中攪掂,完全冇想出街食嘅諗頭,可能真係融入西人嘅生活了😆

    回覆刪除
  5. 我最近都煮羅漢齊, 又係有咩放咩😊

    回覆刪除
  6. 呢個齋好味呀!!肥人都成日整有味飯,快靚正呢

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐