鮮茄洋蔥豬扒

 鮮茄洋蔥豬扒

記得很多很多年前

午餐飯盒

很多時都煮鮮茄豬扒

那時老媽是一早起來

我返工前已經做好

飯盒還新鮮熱辣辣

豬扒亦是我到

現在還是很喜歡的食物 

今回煎兩塊薄豬扒

加洋蔥番茄煮

再灼碟菜芯

簡單又一餐



 

22 則留言:

  1. 很多時都煮鮮茄豬扒----->可能EE媽媽知你鍾意食,疼你所以經常煮俾EE做午餐。午餐能吃自己喜愛的食物,返工都醒神D。^_^

    回覆刪除
  2. EE老媽的味道 = 幸福的味道 ❗️

    回覆刪除
  3. 我媽都鐘意煮豬扒, 不過通常係薯仔煮, 蠔油味

    回覆刪除
  4. 想起以前讀中學,學校餐廳就只係有鮮茄豬扒飯同免治牛肉飯 :P

    回覆刪除
  5. 我地都好喜歡食豬扒架😊

    回覆刪除
  6. 我以前真係好鐘意食鮮茄豬扖架

    回覆刪除
  7. 我鍾意食洋蔥~爽口同淋身都鍾意~!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐