節瓜素湯

節瓜煲素湯

節瓜素湯

好一段日子

無煲這個素湯

材料

節瓜 眉豆花生 

黑豆 甘荀 姬松茸菇

還加了一粒蜜棗一片果皮

味道不錯


還加一款

午餐肉洋蔥番茄炒蛋

簡簡單單又一餐

 
 
 
 
 
 

24 則留言:

  1. 天氣涼,食飯時有個熱湯飲,其實都幾好。

    回覆刪除
  2. 聖誕快樂!
    我也喜歡煲素湯加蜜棗。

    回覆刪除
  3. 午餐肉炒蛋>我忘記咗呢味餸添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港家庭常見,但近年都少食咗。

      刪除
  4. 素湯料夠多其實都好鮮味.

    回覆刪除
  5. 節瓜素湯.. 鮮甜清潤 👍 Yummy 😋 🤤

    回覆刪除
  6. 午餐肉洋蔥番茄炒蛋~~呢個啱我女送飯~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...