豬扒肉炒蘑菇三色椒

 數字屋

買的豬扒比較薄 

一包有三塊

我通常會兩塊煎來吃

另一塊切片用來炒

今回炒洋蔥蘑菇三色椒

再加碟灼菜

簡簡單單又一餐

 

 
 
 

24 則留言:

  1. 我地這個星期又係食炒青椒, 不過係雞肉😊

    回覆刪除
  2. 其實薄薄地容易熟都幾好.

    回覆刪除
  3. 我都鍾意數字屋的豬扒薄薄地,易入味易熟。
    不過我會要一包梅頭片來炒,切都慳番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見唔到有梅頭片,下次留意下先。

      刪除
  4. 我孩子送iPhone 13给我,我可以留言了

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心見到你可留言,又有新玩具。

      刪除
  5. 雖云簡單(當然不是對我而言=P),但炒肉片加了洋蔥、蘑菇、三色椒,配菜都已經俾出街食豐富好多。

    回覆刪除
  6. 咦?噉樣嘅?數字屋 ?
    嬉.. 嬉..我諗係 (6+1) (6-1) (6+3) .. 咪就係噉囉 🤣 一笑😊

    豬扒炒洋蔥蘑菇三色椒, 都好惹味喎 👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 數字屋香港人就明白邊間。
      謝謝你

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...