焗鹹豬手+茶餐廳晚餐

 清雪櫃
還有隻鹹豬手
當時是做特價
$4x幾有兩隻
呢隻放到忘記了
用薑出水後
灑上黑椒
豬皮插孔再焗
可惜插孔不夠密
所以有部分皮唔脆
因為細細隻
兩個人竟然消滅掉整隻豬手


 雪櫃內有嘅材料
西芹甘荀南瓜粟米
煲個素湯
都好清甜


 週末晚了回家 
在外用餐
選了轉車站的地方
找了間茶餐廳用膳
想不到有驚喜
套餐$48豆卜蒸雞
味道尚可
雪雞肉質不可要求太高
餐湯則算高質

 
但這個豉椒炒花甲
$68有驚喜
味道恰可又鮮甜
全碟只有一隻甩殻
真難得


 其實都唔少架


 

 

20 則留言:

  1. 鹹豬手, 我見到都會買回家, 用來加餸一流💕

    回覆刪除
  2. 豉椒炒花甲我至愛,返香港必食,但又好怕有沙。

    回覆刪除
  3. 豬手焗得好靚。 我最近都在超市買左一隻食。

    回覆刪除
  4. 皮唔脆唔緊要,我唔食皮的 :p

    回覆刪除
  5. 我未整過豬手呢, 一出聲俾人ban 左
    個套餐算抵食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來專員唔食豬手,套餐算係抵食。

      刪除
  6. 炒蜆又係正嘢,以前,特別去大排檔,好多時都叫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時食到好多沙,呢個係完全冇,好正!

      刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐