我家的素食晚餐

 買咗半斤炸麵筋
分兩餐食
今回用來做甜酸齋
加點糖加點醋
還有茄汁豉油
做調味到自己適合的口味

 
用咸麵醬煮豆角
加洋蔥甜椒蘑菇


雞蛋煮雲耳勝瓜湯
先將雞蛋煎熟
用水滾起加入雲耳勝瓜
煮一會便可
清清地還不錯
 

 以下都是我家日常晚餐
因為近期較懶惜
所以缺乏新意
而且甚為簡單
紅菜頭粟米湯
紅洋蔥蘑菇炒蛋
蒜蓉炒潺菜
 

 
合掌瓜甘荀姬松茸菇湯
蒜片油鹽水灼紅莧菜
雲耳煮鮮烤麩
 

 
辣椒葉煮蛋湯
香醋雲耳皮蛋青瓜
豆角彩椒
 


我在前院菜檔買菜
當天有乜就買乜
雞蛋也是常備菜式
以前我常出外食早餐
茶餐廳早餐不離雞蛋
現在多在家吃早餐
雞蛋就免了
留回晚上做餸

 

16 則留言:

  1. 甜酸齋 .. 想嚐一口 😋
    祝端午節快樂 !

    回覆刪除
  2. 自制甜酸齊, 仲啱自己口味, 正呀💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 自制甜酸齋味道冇出面買的濃郁,比較啱我。

      刪除
  3. 日日煮好難咁多新意,食得建康就得啦.

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...