糯米酒煮雞蛋+蒸素蘿蔔糕

 糯米酒
煮金針雲耳雞蛋
 朋友送了兩瓶
自家浸糯米酒給我
上次試過用來放湯
覺得效果麻麻
今次只用少許水
加三至四湯匙糯米酒 
煮來味道不錯
金針雲耳浸軟後
用滾水灼三幾分鐘
先將雞蛋炒熟或煎熟備用
用少許油爆幾片薑
加金針雲耳兜炒一會
再加水加蛋煮滾
最後下酒再滾
下小小鹽調味便成
其實用其他酒也可以
只有喜歡酒香便好



 昨天做了
一底素蘿蔔糕
材料
1200g蘿蔔 粘米粉200g
蘿蔔刨絲
喜歡可以咬到蘿蔔感覺
可以留起部分切條
配料
榨菜 菜甫 冬菇 荀
全部切細粒
 
先用油將配料兜炒
再放蘿蔔一起煮滾
然後調味
調味方面我比較簡單
只用糖及鹽及少少胡椒粉
待蘿蔔放涼後
下粉拌勻
隔水蒸五十分鐘至一小時
重量十足的一底糕
這一款的做法
煎香食較好味
 

 
 
 

22 則留言:

  1. 現在又是蒸糕的「糕峰期」呀,之後就是吃糕「糕峰期」=P

    回覆刪除
  2. 聽老人家講糯米酒好補身。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前啲人係架,現代人營養豐富,都唔使用呢啲補身。

      刪除
  3. 自家釀糯米酒,正喔,今年無人送比我呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實用普通紹酒煮都一樣好味。

      刪除
  4. 用酒煮餸成日煮完都冇晒酒味 :P

    回覆刪除
  5. 個個都忙住燕糕糕啊!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我純粹整來食,因為蘿蔔呢個時候合時。

      刪除
  6. 好耐無食過蘿蔔糕, 好恨食

    回覆刪除
  7. 今年自已無蒸糕,但!都收到好多糕,食左幾日 he~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個蒸俾宅男食,我都收到好多糕。

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...